" ADD ALLAH in your LIFE!MULTIPLY your GOOD DEEDS!DIVIDE your BLESSINGS with others!SUBTRACT your BAD DEEDS!EQUALS wonderful life '

Friday, May 18, 2012

orang yang bikin wa panas nak berblog!

Assalammualaikum dan selamat malam korang korang :')


Oke tajuk dah mcm cari gadoh je kan hihi tapi memang wa hangit je rasa nak kidnap dia kejap pon ada hihi.semenjak tgk si cantik comel yuyu j.lo tu kat tv hari tu terus je meluap lupa rasa nak berblog dgn lebih selalu dan matang lah.abesku delete post yg dr awal dulu tu semata mata takut kena ambush!!haha alahaiii rupanya si yuyu j.lo tu tinggi nya 146 aja tinggi sikit lah aku ni haha nak jugak lebih nya tapi dia memang 100% lagi cute comel meletup debomm dari aku lah kan.

Apa pon aku nak jadikan dia idola dlm berblog nih hihi plus aku jugak pamas aja baca blog si fatin yg hot hot pemes tuhh huhu nak nangis kot sebab teringin gila ahh nak jumpa fatin tu dah lah bakal doktor pastu cun plak tu haishhh nasib lah aku ni perempuan kalau lelaki memang sanggup aku cari alamat g masuk minang dia *ececech mula perasan hensem mcm brad pitt plak haha


Bak kata orang tiada yang awal tiada yang kemudian kan..ermm aku pasti korang kenal kan dgn mereka dua tu yg ala ala diva blogger gitewww kan!

Rasanya ini lah dia permulaan entry aku untuk mulakan hidup baru jadi selamat berkenalan yer korang korang ^_^
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: