" ADD ALLAH in your LIFE!MULTIPLY your GOOD DEEDS!DIVIDE your BLESSINGS with others!SUBTRACT your BAD DEEDS!EQUALS wonderful life '

Thursday, May 16, 2013

BIRTHDAY BORNDAY BEFDAY!!!


 
 
Assalammualaikum....dah lama tak menulis dekat blog ni...mungkin lepas ni dah freedom bakal duduk rumah maka akan habiskan masa dekat sini lah agaknya...dah penuh dengan sawang habuk bagai ni...emmm malas nak tulis byk jadi saya lampirkan sisipan peristiwa sambutan befday utk tahun lepas ya :)
ini my befday on SEVEN ELEVEN gituww with bestie di gabung bersama 16 Disember..
ni my befday 2011 punya wakakaak :0 cam bebudak betuiii...puiiiiii
ni bestie punya befday on 2011 kena semburan like sajli uolsss hahah disebabkan dia asma so terpakse berhati2!!!
red velvet kek (si chombee dah tau feveret gua) hahahah thanks kengkawan!!

gua bersama dari kiri (chombeewana,gua,mama dal n phai) uolsss my bestie ever oke!!
with chombee haahah dua2 bolat!

befday chombee n ina :) alahaiiii chombee tak nak tiup kerrrrrr tutup mulut takut lalat masuk letewwww hahahaha...

ni time befday si kema one of my bestie jugak!!!hahaha padan muka kena calit kek :o
kemahen chombeee posing yerrrr hahahahaha

mama dal punya befday and and and dia pon kena calit kek dia muka!!hahahaha
kami adalah perancang besar utk befday kema n mama dal!!!hahaha lakonan mantop seyh :)
hehehe suka gambor ni!!ahhhhh
ni time befday phai with all bestie!!!gua mana gua mana...oh gua adalah cameragurl!!hehehe comel je dorg ni..n tema hadiah n baju pinky coz phai xsuka pink!hahaha

ni time befday gua!!!yeahhhh cupcake sgt sedap....thanks uolssss


mangsa calit kek!!hahaha phai ko sungguh ayu dgn kek cream tu hahahah
and ni kek time befday phai!!!hahah penat g cari kedai yg boleh buat kek bola ni..n hasilnye wow n super wow!!!phai giler bola so gua bagi kek bola kat dia!hahaha

my team...dh mcm nashid gurls dah...hahahahah yg pasti gua paling comel gituw....

yeahhhh kasi potongitu kek!!hahahah
cupcake cantik sgt....rasa xnak mkn je...hikssss

haaa tudiaaaa phai and kek bola dia...hahah

my bestie...abaikan abam hensem kat belakang tu ye...hahahah mencapap je dia bisaaaaa dia...hhhaha

befday kema dan mama dal...


warna pink memg menaikkan seri gambar!!!super like!hehehehe kek bola tu memg besar and sedap hoookey..

Haaaaaa.....kemahen entry begambar gua kali ni...banyak kan...puas menatap kan...hikss....btw they al my bestie...seronok camni...tp memasing dah berfamily now tinggal me sorg je lagi single...ahhhhhhh xseronok langsung...huhuhu...gua rasa cukup lah takat ni je entry kali ni..mungkin boleh insipired untuk korg celebrate befday bestia korg...hiksss kemain...oke tata titi tutu...

No comments: