" ADD ALLAH in your LIFE!MULTIPLY your GOOD DEEDS!DIVIDE your BLESSINGS with others!SUBTRACT your BAD DEEDS!EQUALS wonderful life '

Sunday, May 26, 2013

Pantai Teluk Kemang Port Dickson

Assalammualaikum...cuti-cuti dalam Malaysia lagi?ye dalam Malaysia je aku mampu!itu pun masih belum habis aku teroka..untuk trip kali ni sabtu lepas aku dan kawan aku ke Port Dickson pula..bertolak jam 8 pagi dan sampai disana jam 9.30 pagi tapi xbernaseb baik sebab hujan dah gimana mauk mandinya!hehe tapi aku memg tak bawak baju untuk mandi pun sebab aku dah byk kali ke port dickson utk mandi laut ni jadi xghairah sgt nak mandi cuma nak hirup udara segar je..sekadar meneman sahabat kpd kwn aku ni yg nak mandi..lama jugak tggu hujan stop akhirnya 11 lebih hujan stop dan matahari mula meninggi!


aku ke persisir pantai utk main-main air je..sambil menconteng pantai haha itu yg best!berpanas terik main pantai sampai jam 1ptg lebih kurg dah dyhydrated dah so terus ajak kwn aku naik..

haaa hasilnya menconteng pasir!!!Pantai Teluk Kemang yang best side dekat dengan resort apa tah..kalau g yg dekat tempat ada bazaar tu busuk sikit baunya...sini air bersih dan oke..

its banana boat!!!dulu aku pernah naik masa g trip bertiga dgn bff aku..so kali ni tak bawak baju tak dapatlah naik..lepas ni kalau ada rezeki nak g perhentian pulak sebab situ lagi byk boleh buat!hiksss

sementara tggu si pemandi laut tukar baju aku lepak kedai minom air kelapa!ohsemm lah tgh panas dpt air kelapa dah xpandang kiri kanan dah!lepas lepak dan dh ready semua azan zohor pun berkumandang haruslah cari surau dulu lepas tu berjalan di bazaar tak jauh dari situ!
benda yg aku suka kalau g trip camni cari fridge magnet dan baju i love...


Baju I love Port Dickson!!!yeahhhhh aku punya satu je warna pink tu yg lain si housemate yang punya!

haaaa sila lah jeles!!!sedap gilak dapat air kelapa di tengahari panas terik ni!hehe

dah dapat apa yg dicari dan dah penat pusing bazaar kitorang makan kat gerai disitu kali ni aku order abc pulak so sedap sebab xde sampah dalam abc tu!maksud sampah tu 'bahan-bahan kacang and so on lah' aku xsuka sgt hihi..makan kali ni dibelanja pulak.

so ni la abc special!ok not bad..tapi dah abes mkn n minom baru nampak ada org order coconut shake!demmm jeles gila aku...nak order pun perut dah penuh huh...
lepas makan terus pusing bazaar lagi then bergambar kejap lepastu gerak balik dalam pukul 3 lebih camtu..perjalanan kali ni ditaja mereka!moga murah rezeki mereka..amin..

Akhir kata dari aku pergilah melancong dalam negara...cari tempat melancong yang ada pantai sebab pantai ni menenangkan jiwa raga!hikssss zassss......

No comments: