" ADD ALLAH in your LIFE!MULTIPLY your GOOD DEEDS!DIVIDE your BLESSINGS with others!SUBTRACT your BAD DEEDS!EQUALS wonderful life '

Tuesday, May 21, 2013

SEKSI OVARI

Seksi Ovari vs Fazleena Hishamuddin..

Assalammualaikum...aku suka puisi,sajak tapi tak suka belajar sastera!suka hanya pada membaca..sebab tu aku ambil aliran akaun masa tingkat 4 dulu..haaa mcm tu lah kejadiannya..emmm pada peminat puisi dan buku fixi ni mesti tahu kan pasal buku SEKSI OVARI by Fazleena Hishamuddin kan??aku pun tak ketinggalan untuk dapatkan buku ni!!yeahhh akhirnya dapat jugak hiksss..aku dapatkan dari insta Faz sendiri hookey...haaa sila la jeles sebab ada sign n kata2 dari Faz tau!!!hehe...buku ni tentang seorang perempuan...sgt menarik isi dia..bersahaja gituwww mudah difahami tak sesusah puisi A.Samad Said tu..walaupun nama buku tu cam peliks sikit bila aku tanya org dulu mana nak cari buku tu ramai yang baki reaksi "haaaa?asal seram je bunyi tajuk buku tu" hiksss sebenarnya its just a simple puisi tapi penuh makna dan sgt tepat isinya!!

Buku ni pada aku sgt terang dan jelas...seksi jugak ayat Faz gunakan!hiksss yang ada instagram tu boleh follow Faz dan dapatkan dari dia buku tu boleh dpt sign xoxo gituwww...hehehe


ni insta Faz!!!cepat pergi follow...dia sgt cantik,nampak muda freshie gituw...


SEKSI OVARI by FAZLEENA HISHAMUDDIN

2 comments:

yanieyeap said...

Seksi ovari?menarik gak tajuk buku 2..share la satu puisi yang ade kt buku 2.. Hehe..please..baru la omeyy..

fazleena said...

terimakasih :)