" ADD ALLAH in your LIFE!MULTIPLY your GOOD DEEDS!DIVIDE your BLESSINGS with others!SUBTRACT your BAD DEEDS!EQUALS wonderful life '

Sunday, May 19, 2013

BISNESS ONLINE?

Gelombang AISYAH'S DESIGN!!

Assalammualaikum....bisness online?ya...aku dah pun menjadi family mereka!disebabkan minat mendalam aku yg suka bershopping online jadi terfikir utk buat bisness online ni...aku suka melaram dgn fesyen tudung terkini terbaru..bak kata org if aku berjalan ke mana-mana aku nak aku dulu yg wearing that cute shawl...chewahhhh gituw...emmm dan hasilnya idea utk "aisyah's design" ...aku ada menghasilkan tudung empat segi chiffon plain dan halfmoon plain yg bersaiz xs senang ngattt nak pakai...idea ni muncul kerana aku sorg yg berubah2 pakai shawl ni..jadi terfikir utk menghasilkan shawl yg mudah dan simple gituw...
Aisyah's design ni hanya beroperasi di fb buat masa ni...aku malas nak berblog apetah lagi nk buat bisness blog..hahaha...jadi kalau korg yg tetiba telah melayari blog aku ni boleh lah terus fb aisyah's design tu ye..aku tgh terfikirkan utk maju setapak lagi belajar menjahit baju utk menambah koleksi fb online aku  aisyah's se olla..emmm sebab tu aku suka berinspirasi dgn membuang masa utk usha2 shoppe online utk cari idea skit..hiksss..oke lah dibawah ni koleksi shawl yg aku jual ada design aku n ada yg aku dapatkan dari supplier...setakat ini je buat masa ni nanti aku akan update lagi jika ada yg terbaru utk aisyah's design ni...*kemahen mcm femes gituw dahku rasa...haha

2 comments:

Ch0mBeeWana said...

HAI.....

Ch0mBeeWana said...

saye nak beli aisyah seolla leh???heheh mai2 beli2...